Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор при покупка на 156 - дизел или бензин?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
    Това требва за верую ли да го приема - това е твойта вяра вервай си
    Аз ще вдигна крак и ще се изпикая -не си в час
    Първо никой с нищо не съм обидил с изказването си..........
    ТАКА, ЧЕ АКО ОБИЧШ МЕРИ СИ ПРИКАЗКИТЕ............
    А пък за разхода всеки сам си зарежда колата.......... Така, че и 2л. на 100км. да ти гори, мен това не ме грее...........
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #47
      Стига сте си кривили душите бе хора каквото и да го въртите и сучите то пак JTD -то е с двойно малък разход и по-голям потенциал за вървеж. Всичката логика сочи към дизелите..
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
        Това требва за верую ли да го приема - това е твойта вяра вервай си
        Аз ще вдигна крак и ще се изпикая -не си в час
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Първо никой с нищо не съм обидил с изказването си..........
        ТАКА, ЧЕ АКО ОБИЧШ МЕРИ СИ ПРИКАЗКИТЕ............
        А пък за разхода всеки сам си зарежда колата.......... Така, че и 2л. на 100км. да ти гори, мен това не ме грее...........
        ---------------------------------------------
        Още в началото предупредих - няма да допусна тон и език, неприемливи за форума! Не ме вкарвайте в словесен и административен онанизъм!

        Считайте го за неофициално предупреждение! Ако продължавате, няма да чистя, а просто ще я засиля в коша. Мога и други, по-лиценеприятни неща ...

        Comment


        • #49
          Автора няма ли да се включи малко и да каже в крайна сметка на къде клонят везните или тази тема е масло в огъня бензин или дизел
          Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
          Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

          Comment


          • #50
            Наскоро тествах една 156 JTS 2004 май беше .. останах учуден от равномерната и тихата работа на мотора. Скоростите влизаха много леко. Имаше доста дерман, но според мен не беше нещо много осезаемо спрямо 2.0 TS. Въобще количката бе много фешън. Тя все пак си е и доста нова като производство. Но лично аз предпочитам дизела, ако ще е Алфа от новите модели.
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Оплюха ме много в една друга тема 156 срещу 166 щото казах че онова голямо нещо е голямо грозно. Сега рискувам да ме оплюят отново НО дизела е за камиони. Не бих си купил бензинов джип, както и дизелов автомобил. Дизелово ферари НЯМА. Да, дизела е малко по икономичен, бензина е малко по чуплив НО бензина е много по евтин за поддръжка и ремонт, когато говорим за автомобил на старо, по евтино се ремонтира , значително по надежден. Знам че веднага ще ми скочат относно мощността и вървежа, НО нека сравняваме стоков бензин със стоков дизел а не стоков дизел срещу модифициран/чипосан/ дизел. Дизела просто е мъртвец спряма бензина за същата кубатура. Освен това много е модерно да се сравнява турбо дизел срещу атмосферен бензин. Ами нека сравняваме 2,0 турбо срещу 1,9 дизел туурбо или дори 2,4 турбо дизел. дизела няма шанс....
              1 мен ме съмнява, че 2ка туинспарк е по-некапризен откъм поддръжка от 1.9жтд или от 2.4жтд
              2.Тва оправдание с турбо-бензина и турбо-дизела е много изтъркано и смешно .Нека сравняваме коли с еднакви мощности все пак, а не по има ли турбина или няма...
              3.За дизеловото ферари, няма, ама дизеловите във ВТЦЦ избиват рибата, нали
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                така - моя съвет е бензин - гори по малко в пари
                (айде сега скочи нафтата)
                Някакви сметки да имаш?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  1 мен ме съмнява, че 2ка туинспарк е по-некапризен откъм поддръжка от 1.9жтд или от 2.4жтд
                  2.Тва оправдание с турбо-бензина и турбо-дизела е много изтъркано и смешно .Нека сравняваме коли с еднакви мощности все пак, а не по има ли турбина или няма...
                  3.За дизеловото ферари, няма, ама дизеловите във ВТЦЦ избиват рибата, нали
                  Ааа мога да ти намеря поне 3-4 теми, където ми се струва си противоречиш
                  примерно : Въпроси за 156 2.4 М-джет или Помогнете ми със съвет...не мога да реша - 5стр, и още една Маховик за 156 2.4жтд 20ВЕ, от какво става? .Само за цената на маховика ще обслужа една бензинова. Всичко е късмет
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 00:47.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    ... Само за цената на маховика ще обслужа една бензинова. Всичко е късмет
                    Мдааа, връзва се сметката ...

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                      Ааа мога да ти намеря поне 3-4 теми, където ми се струва си противоречиш
                      примерно : Въпроси за 156 2.4 М-джет или Помогнете ми със съвет...не мога да реша - 5стр, и още една Маховик за 156 2.4жтд 20ВЕ, от какво става? .Само за цената на маховика ще обслужа една бензинова. Всичко е късмет

                      Първите 2 теми не видях къде си противореча, за маховика 20В-то е специален случай, за другите 1.9 и 2.4-ки можеш да си намериш маховик за 10 пъти по-малко пари
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        Първите 2 теми не видях къде си противореча, за маховика 20В-то е специален случай, за другите 1.9 и 2.4-ки можеш да си намериш маховик за 10 пъти по-малко пари
                        Ето в първата тема - "Колеги, днес си събрах колата ...и имам няколко въпроса.
                        1.Има едно доста неприятно тресене на място, което не знам от какво е.Някакви предположения...тампоните Бобо ги е сменил
                        2.Колата, като я запаля студена държи пак там 750 ли колкото са оборотите.Това нормално ли е?.............."

                        Ето и от втората тема - "Ем...взех я за 10 бона.
                        Ноември 2004та, салона е перфектно запазен.Всички екстри без навигация, 17ки и ксенон фабричен...момо кожа в бежаво.На външен вид е 6-ца....мотора не беше хич в добро състояние, 3 от 5те цилиндъра без компресия, но накарах продавача да я оправи за негова сметка при Бобо.Колата сега е там, аз още дори не съм я виждал на живо, че съм в Англия и я купувах с агенти в БГ
                        По окачването има само няколко тампона за правене-нищо сериозно........"
                        Мисля, че е достатъчно да се счупи мита за здравия дизел, макар и 2004 .... С налятите пари си излапал икономията, която е под-съмнение дали ще ти даде дизела в следващите поне две-три години.
                        Last edited by Доко; d.m.y г., 01:05.

                        Comment


                        • #57
                          Маховик+турбо (жтд) = основен ремонт+дебитомер+сонда+свещи (туин спарк) ... Връзва се ...

                          пп Говорим за нови части

                          Comment


                          • #58
                            Добре го каза Долу горе е така.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              И кво искаш да ми покажеш?
                              аз тая кола съм я купил не защото е била в прекрасно състояние, а защото такава съм искал да си купя и тази беше ЕДИНСТВЕНАТА такава за продаване в България

                              Тресенето се оказа мека връзка на изпускателната система, има ли смисъл да споменавам сумата за отстраняване на проблема?На мотора са сменени само сегментите.
                              Това, че по тази бройка има е имало толкова неща за оправяне значи ли, че всичките са така?И сигурно няма на пазара туинспарци с
                              1.вариатор уу любимото
                              2.неправилно зацепен ремък
                              3.термостат
                              4.ламбда и дебитомер(къде без тях)
                              5.стъпково моторче
                              6.свещи

                              И още 3-4 неща за по 250лв за правене?

                              И между другото, от тогава вече съм навъртял 20,000км, като за тези 20,000км съм сменил 2 масла и 2 въздушни филтъра, а пардон и един датчик на нивото на маслото, че стария беше на 2 части от някой "майстор"-30лв.А последно разхода ми извънградско е 5.2л/100км...ти кога ще се похвалиш с тоя разход?
                              Last edited by Satanism; d.m.y г., 01:08.
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                                И кво искаш да ми покажеш?
                                аз тая кола съм я купил не защото е била в прекрасно състояние, а защото такава съм искал да си купя и тази беше ЕДИНСТВЕНАТА такава за продаване в България

                                Тресенето се оказа мека връзка на изпускателната система, има ли смисъл да споменавам сумата за отстраняване на проблема?

                                Това, че по тази бройка има е имало толкова неща за оправяне значи ли, че всичките са така?И сигурно няма на пазара туинспарци с
                                1.вариатор уу любимото
                                2.неправилно зацепен ремък
                                3.термостат
                                4.ламбда и дебитомер(къде без тях)
                                5.стъпково моторче
                                6.свещи

                                И още 3-4 неща за по 250лв за правене?

                                И между другото, от тогава вече съм навъртял 20,000км, като за тези 20,000км съм сменил 2 масла и 2 въздушни филтъра.А последно разхода ми извънградско е 5.2л/100км...ти кога ще се похвалиш с тоя разход?
                                Добре де, не се засягай... , нали ти казах всичко е късмет.
                                Last edited by Доко; d.m.y г., 01:11.

                                Comment

                                Working...
                                X